duminică, 13 decembrie 2020

Între mine și tine

Între mine și tine 
o mulțime de cuvinte atârnate 
și bulinele de pe rochia galbenă 
pe care am cumpărat-o special 
pentru vizita la părinții tăi. 
M-am așezat pe linia ferată 
și am promis că voi rămâne acolo, 
până ce o să treacă trenul, peste mine. 

Să iubești e ca și cum ai fărâmița întunericul, 
ca și cum ai fi martor la moartea ta și te-ai plânge. 
Iubirea e întotdeauna atât de dureroasă 
când se termină, 
de fiecare data unul din cei doi va pleca, 
unul va iubi și*celălalt va suferi. 

Te-aș fi iertat dacă ai fi ținut minte ziua celui nenăscut. 
Nu era decât un fluture așezat pe obrazul timpului! 
Ar fi trebuit să te iert atunci când steaua ta, tânguind s-a stins. 
Pașaportul tău, eu și el vom fi spre un “după” nefast, 
ori Puntea sub care pitită a stat umbra. 
Nu, n-am să te iert niciodată. (Dorina Stoica)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu