joi, 20 martie 2014

De ziua Fericirii...




                       Dă-mi Doamne
                       pace în suflet
                        Înțelepciune în cuget.
                        Dă-mi multă răbdare
                        Și cumpătare.
                         De-mi dai senectute
                         dă-mi fapte plăcute
                           de Tine doar cunoscute.
                           Ferește-mă de mândrie.
                          De-mi dai bogăție
                          dă-mi și dărnicie
                          Invață-mă să fiu "milostiv"
                           Iar de –mi dai sărăcie
                                dă-mi
                           "sărăcia în duh".
                          De n-am frumusețe
                        să nu-mi dai tristețe
                              dar dă-mi
                         "Fericirea să plâng".
                         Ajută-mă să nu fac
                       mereu doar ce-mi place
                            dar să fiu
                         "făcătorul de pace".
                      Atunci când postesc da-mi
                           să  "îsetoșez" si
                            să "flămânzesc"
                     nu de  băutura sau de bucate
                         ci "pentru dreptate".
                           De sunt alungat
                       de oameni nu sunt accept
                          Pentru neiubirea
                        și mândria din  mine
                            da-mi Doamne
                         sa fiu "prigonit pentru Tine".
                       de Dorina Stoica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu