marți, 29 ianuarie 2019

Cum am devenit microbistă (parodie)



Primul bărbat de care am fost cerută în căsătorie
era extrem de plictisitor!
După ce mi-a dăruit o ciocolată amăruie,
care s-a topit în geantă și mi-a murdărit
buletinul de identitatate, de nu mai știam
nici cum mă cheamă, nici unde locuiesc,
nici câți ani am, m-a invitat la un club
unde se transmitea în direct un meci de fotbal.
Așa de microbist era, încât nici n-a observat
când am dispărut din viața lui,
cu puțin înainte de a se încheia
Campionatul mondial de fotbal.
Al doilea bărbat care m-a cerut în căsătorie
mă obliga să urmăresc toate meciurile de fotbal.
Când echipa favorită pierdea,
cădea în depresie și nu ieșea de acolo
până ce nu-i povesteam cu lux de amănunte
un meci în care a câștigat echipa pe care o adora.
Al treilea bărbat care m-a cerut în căsătorie,
la prima întâlnire mi-a dăruit un tricou
cu echipa lui preferată și un dicționar cu înjurături.
După ce m-a învățat să scuip semințe corect,
în fiecare duminică mă ducea pe stadion.
Dacă echipa favorită pierdea meciul,
mă punea să îmbrac tricolul
și înjura pe fiecare jucător în parte,
iar la urmă îi trăgea un pumn portarului.
Am fugit după primul meci pe care l-a pierdut
echipa lui preferată.
După ce am împlinit patruzeci de ani
nu m-a mai cerut nimeni în căsătorie
și am devenit microbistă!(Dorina Stoica)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu