miercuri, 11 noiembrie 2015

RUGĂCIUNE

Doamne,
eu te-am răstignit, pălmuit,
și cu fiere Te-am hrănit,
 apă bună nu Ti-am dat
și-asta fac neîncetat.
Doamne sfinte, 
am fost rău și fără minte.
 ard în foc nestins de viu,
sa ma ierti e prea târziu?
Oasele mi se sfărâmă,
 întinde-mi Te rog o mână.
Doamne!
 Vino grabnic, mă ridică,
mi-este rău și îmi e  frică.
Sunt căzut și lepădat,
 vino și mă fă curat,
 frumusețea cea dintâi,
dămi-o și Te rog, rămâi,
șterge-mi lacrima amară,
rănile să nu mai doară.
Doamne!
Milostive bun si sfânt,
n-am pe nimeni pe pământ,
doar pe Tine sus în cer.
 Îndurare cui să cer?
Doamne al puterilor,
dătătorul darurilor
și-al dreptăților!
Mereu m-ai tot iertat
și mereu m-ai ajutat
în nevrednicia mea,
vie Impărăția Ta.
Doamne!,
Ca un tată grijuliu,
în Lumină vrei să fiu.
Ca o mamă iubitoare,
 m-ai arătat dreapta Cale.
Sunt și eu copilul Tău,
și sunt un copil rău,
 dor îți e însă de mine,
 și mă ții pe lângă Tine,
Doamne.
Iartă-mă și mă primește,
sunt fiul ce se căiește.
Bat la ușa casei Tale,
să-mi dai apă și mâncare.
Am venit flămând acasă,
iar tu junica cea grasă,
ai tăiat-o pentru mine,
să rămân veșnic cu tine
Doamne!

Cine oare, ori ce sunt,
Fără Tine pe pământ?
Nu lăsa poporul Tău
pierzătorului cel rău.
Nu lăsa pe fii Tăi
pradă diavolilior răi,
Doamne!
(D.S.)

Imagine de pe internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu