vineri, 14 martie 2014

Țara în care aș emigra


În suflet ascunsă, există o țara,
În care-aș trăi si-n care aș emigra.
E locul de unde în veci n-aș pleca!

Aici fiecare om întâlnit e bun și iubește
E țară în care fericirea-nflorește.

Și-i locul unde e cald, e vară, sunt flori,
În fiecare zi zeci de păsări cântă în zori!

Si plouă cu soare iar fluturii zboară
Cu aripi pictate de la răsărit până-n seară,

Fiarele pădurii sunt prietenoase
Toate casele sunt albe și sunt frumoase,

Oamenii au haine imaculate și noi
Si merg fericiți printre flori doi câte doi.

Râuri cu apă curată cad de pe stânci
Izvoare murmur cântece în fântânile-adâci

Nu sunt bani, nici om bogat ori sărac
Dar mai ales nu-i nici urmă de drac!

Lupii și meii zburdă-mpreună pe plai
Numele acestei țări îndepărate e RAI!

E singura țară unde-mi mai doresc s-ajung
Dar drumul e greu de făcut și e lung.

Am oboist, mi-e teamă, sunt bolnavă si plâng
Caci merg, merg într-una și nu mai ajung.

Da-mi Doamne putere sa m-apropii puțin
E drumul pe care spre Tine eu vin.

Stiu că la hotarul acestei țări ideale
M-așteptă calde si-ntinse Mâinile Tale.
 de Dorina Stoica 

imagine preluata de pe internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu