marți, 13 octombrie 2015

Ochiul curat



Curățește-mi ochii să văd cu ei,
Frumusețea verii, florile de tei,
Curcubeu boltit colorat pe zare,
Răsăritul lunii, asfințit de soare.

Ploaia mănoasă căzută-n zi de vară,
Florile de câmp din lanul de secară,
Grâul copt în holde să-l văd aurit,
Unduind ca marea când e de cosit.

Să văd pâinea bună, în spicul de grâu
Și sămânța vieții în apa din râu.
Pe Iisus să-l văd, răstignit pe Cruce,
In prescura care la altar s-aduce.

Curășește-mi gândul inima o spală,
Să nu am în gură vorbe se ocară.
Fă să piară Doamne răul tot din mine,
Să rămână doar ce-i frumos și bine.

Viersul meu să fie apă cristalină,
Zâmbetul deschis, privirea senină,
Fapta înțeleaptă, trupul potolit
Și câțiva dusmani să-i am de iubit.
(Dorina Stoica)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu