duminică, 19 ianuarie 2014

Măria sa Cuvantul



“Cuvântul este puterea prin care noi clădim sau distrugem. El este darul care vine direct de la Dumnezeu”. La început era  Cuvântul şi Cuvântul era la Dumnezeu şi Dumnezeu era cuvântul(Ev. dupa Ioan1.1).
Cuvântul este puterea pe care Dumnezeu ne-a dat-o fiecăruia dintre noi, talantul incredințat pentru a-l ingropa sau pentru a-l înmulți. Odata scris acesta capătă o putere cu mult mai mare decat cuvântul rostit ce se risipește in Eter. 
Suntem ceea ce scriem. :“Scrii un cuvânt,cuvântul scris/ Este un leac sau o otravă/ Tu vei muri, dar tot ce-ai scris/ Rămâne-n urmă drum deschis/ Spre ocară sau slavă”(T.D).
Nu stiu daca prin cele așternute de mine pe hartie îndrăzanesc  să aspir la nemurire, cât mai mult să transmit un mesaj, sa impărtașesc contemporanilor mei bucuria de a trăi și a mă bucura de cele ce ne sunt ingăduite muritorilor.
Scrisul iti poate deschide usa spre nemurire, sunt sigura de asta si ma rog adeseori!” deschide-mi Doamne usa / la care-am plâns si-am bătut an de an”
Am ales să exprin prin proza si versurile mele  dragostea de oameni, credința, frumosul si Adevarul trăit inaintea mea de Sfinții lui Dumnezeu.  Astfel cuvintele imi devin prelungire a gandurilor pe care le am si sunt incărcate cu toată energia divină rezultată din convorbirea  cu Dumnezeu la rugăciune. 
Daca va purta in el iubirea, grija si ințelegerea pentru semeni  pentru toată făptura  și va mângâia câteva suflete  voi avea parte de picătura mea de nemurire nu atat prin numele meu înscris pe o carte cât prin ceea ce am transmis folosindu-mă  de Măria Sa CUVÂNTUL .
 Asadar nu depinde decât de mine daca voi  muri prin cuvintele mele sau voi fi printre cei alesi, nemuritori ai cuvantului mai romaneste spus “pasarea cum canta, piere sau nu piere!”
Dorina Stoica- 19 ianuarie 2014 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu