sâmbătă, 25 iunie 2016

să aud cocoșii cântând


uneori  mi se face dor să mă mut într-o utopie,
îmi pun în rucsac două tricouri, o fustă
pixuri, hârtie și câteva cărți de citit.
cobor din tren când mă plictisesc de călătorit
într-un sat locuit de un bătrân. cer găzduire
în podul cu fân și câte-o strachină de lapte o dată pe zi.
dupa o săptămână uit de calculator, televizor, apă curentă,
internet maşină de spălat, cafea, de grijile de multe.
nimeni nu-mi face program și nu contează dacă n-am bani.
dimineața aud cocoșii cântând, alerg prin iarbă.
simt, respir adânc. oare fluturii plâng?
nu mă străduiesc să fiu cuiva pe plac!

în tot acest timp sub tălpile goale inima pământului bate
odată cu a mea.
 
(DorinaStoica) 




I
magine de pe
http://colorstudio.ro/about-us/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu