duminică, 21 iunie 2015

Mai spune-mi bunico

Mai spune-mi bunico a mia oară
Că îngeri albi se plimbă-n calești,
Hai, deapănă cu vocea domoală
Astă seara frumoasele tale povești.

Hai spune-mi că binele-nvinge,
Că până la urma răul se face pitic
Supărarea vine apoi se se stinge, 
Din fapta buna nu piere vre-un pic.

Invața-mă mereu ca doar către stele
Privirea cu speranta să îmi ridic,
Minte-mă că voi străluci ca ele
Și nu mă va face  să sufăr,  nimic.

Mai spune-mi bunico că moartea,
E-o poartă deschisa spre alte lumi
Hai, fă-mă să cred  că doar iubirea
Face din oamenii rai, oameni buni.

Vorbește-mi bunico despre pace,
Credinta, armonie belșug, iubire,
Să cred ca nimeni rau nu-mi va face
Și voi avea parte doar de fericire.

Minte-mă bunico, zâna mea bună
Fii iarăși cu mine macar pentru-o zi.
In casa pustie telefonul zilnic sună
Din somnul de veci nu te poate trezi.

De ce nu mi-ai spus bunico niciodată
Că îngerii pleacă la alți îngeri în cer,
Fără tine voi fi pe veci nealinată
Până ce voi dispărea și eu cu ei în eter.
(de Dorina Stoica)

poza de pe internet





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu