sâmbătă, 9 mai 2015

Primăvara ai vrea să le ai pe toate


de o vreme mă trezesc dimineață
cu o oră dată înainte 
am presimțiri de primăvară
nu știu dacă se întâmplă cu adevărat
dar sunt mânjită de soare pe față
îmi place căldura vântul domol
ce va urma oare
ninsoare sau temperaturi  mari
ploaia bate la fereastra sufletului
mi-ar trebui cineva să mă țină de mână
sunt zilele acelea  când îți vine 
să torci ca o pisică
iarba mustește de apă
primăvara e un anotimp
ce mă consumă constructiv dacă e fermă
momentan mă tot duce cu vorba
ba nori ba rafale de vânt cărări zvântate

te-ai întrebat vreodată de ce explodează supernovele în văzduhuri sidefii
le aude cineva și dacă da cui îi pasă
ai ascultat cum pocnesc mugurii cleioși de plop în prier
ori în serile de armindeni când vine miros de liliac
tulburări comportamentale
produc insomnii
în astfel de nopți ai plânge dacă ești singur
unii oameni urlă la câini
atunci ai vrea să le ai pe toate
dar e mai bine să nu-ți lași inima slobodă
( din "Visez în culorile curcubeului" de Dorina Stoica)

Imagine de pe internet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu