marți, 12 mai 2015

Am unele așteptări


uneori simți lăuntrurile tale
cel mai tare 
doare rana din suflet
se face 
dintr-o vorbă brutală
o așteptare în plus 
ori în minus
aproape nu mai contează
întodeauna am avut
prea multe așteptari
cand noaptea 
se lățește peste oraș
 lucrurile încep să semene
pisicile sunt toate negre
cele mai multe lucruri
rămân nedescoperite
în astfel de nopți
un înger lovește 
cu aripa în geam
ar vrea să-ți țină
ochii deschiși
am unele  așteptări
pentru că luna
dă pe dinafară de plină
îmi spun că nimeni 
n-ar putea să afle
că este ceva între noi
o iubire sfioasă 
devine cronică
m-am convins 
că unele iubiri
nu se pot înlocui cu nimic
numai  dacă aș sti 
cum să fac lumina 
să înghită întunericul
zgomotul să devină tăcere
inimile goale s-ar umple 
ar exploda
atunci oare 
ce așteptări aș mai avea
poate m-aș speria.

(Dorina Stoica din "Visez în culorile curcubeului")
imagine de pe fb (pag. Cristian Adventure)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu