miercuri, 25 martie 2015

Respir poezie



Respir poezie
Când aveam douăzeci de ani versificam toamne. Acum ajunsă în toamnă, rod bogat de viers mi-a înflorit, cactus uitat într-un colț de grădină zeci de ani. Scriu.
Însoțitoare pe drumul vieții poezia ne este dată tuturor, nu  toți avem însă a face din ea un mod frumos de a trăi. Aș putea viețui o zi sau mai multe fără pâine, dar fără poezie nu!
Noaptea mi-e pace  iar ziua bucurie. Poezia curge din mine, din cer, din flori, din izvoare, din ploi, din suflete îndrăgostite, din poeți adormiți de veacuri, din Sfinți. E tovarăș de drum, prietenă, mamă, soră, fiu, iubire îmi este, mi-e Țară!
Oamenii care scriu poezii sunt atinși de aripi de îngeri. Ei trăiesc în ritmul respirației Universului.
Ce bine că sunt! Mă veșnicesc prin iubire în ori-și-ce-zi.
Mulțumesc Creatorului că exist.


( Publicat în "Limba noastră Eminescă"/ colecția antologică de poezie "Cu patria în suflet" vol III edit. Națiunea București 2014) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu