miercuri, 7 ianuarie 2015

Visez în culorile curcubeului


e prea dimineață
pentru alții
eu te-am luat
din vis
te-am primit
în casă
în grădina
cu busuioc
înflorit
lângă fântână

ți-am deschis
ușa inimii
poți să intri
 făra să bați
bântue-mi diminețile
nopțile
din spatele draperiilor
le-am umplut
de tine

tiptil te-ai strecurat
intre mine
si rugăciuni 
ispită
unde se termină
visul
acolo ești tu
netrăită îmbrățișare
clipă
pată de culoare
într-o existență
lipsita
de emotii firești

am să te caut
în fiecare dimineață
 devreme
ziua voi colinda pe străzi
iar noptea
luminând
cu iubirea-mi cât cerul
te voi afla
printre constelaţii

ploaie de stele
mă voi stinge
ating pamantul
mangâi urmele pașilor tăi
plecați departe
pe o petală de floare
pun  sărutul meu
fluture de o zi
visez 
în culorile curcubeului.
de Dorina Stoica

imagine de pe internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu