duminică, 18 mai 2014

Ce preț are o poezie

astăzi când soarele
pregătit de plecare
să conducă duminica
până la poarta înserarii 
spre luni
m-am întâlnit cu un poet
ducea într-o mână 
o sacoșă plină de cărți
iar în cealată sufletul său
când mi-a întins o carte 
iscălită cu lacrimi
i-am simțit în palmă 
bătaia inimii
parcă era a unui pui de pasare
cazut din cuib

am alergat spre casă
și i-am făcut loc
lângă colecția de îngeri.

****

o poezie
ce preț are
v-ați întrebat vreodată
cât costa o lacrimă
prelinsă din sufletul trist 
 neâțeles al unui
 poet
daca ți-a rămas ceva 
mărunțiș prin buzunare
nu-l da de pomană
mai bine cumpără-i
 cartea
am să vă spun un secret
poeții sunt oameni sărmani
care dăruiesc trecătorilor
grăbiți indiferenți
mărgăritare
 cioburi de vise
zdrențe de suflet
poezii
(Dorina Stoica)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu