sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Dileme si manuscrise


 Ieri pe facebook a aparut o postare cu o pagina dintr-o carte in care era poezia mea "Iti multumesc Doamne" publicata in cea de-a doua editie a plachetei de poezie religioasa "De la poezie la rugaciune" aparuta la editura Sfera din Barlad in 2010 dupa ce fusese publicata in cateva reviste si pe multe bloguri si situri literare cu precadere pe situl crestin ortodox.ro unde eram colaborator. La subsolul paginii persoana care a alcatuit cartea (pe care insa nu am aflat-o inca) scrie ca aceasta poezie este o rugaciune foarte veche publicata acum multi ani intr-o carte ce se presupune ca ar fi scrisa de parintele Arsenie Boca, carte unicat.Cu speranta ca lucrurile se vor limpezi, ca persoana care a facut postarea va arata pozele cu respectiva carte, datele de identificare si eventual si acea carte unicat in care a aparut poezia rugaciune "Iti multumesc Doamne" ( daca acea carte exista) mai jos pun cateva fotocopii ale unor manuscrise (mai am si altele) ale unor poezii rugaciuni ce inca mai cred ca-mi apartin...!!!.
Nu aduc nici o vina domnisoarei R. C. Maria care a aratat poezia prietenilor pentru ca i-a placut dar o rog sa lamurim impreuna aceasta dilema.
Vor spune unii ca la urma urmei totul este de la Dumnezeu si nu conteaza cui a fost dat un anumit dar, conteaza doar ce impact are asupra oamenilor si daca  a bucurat suflete.
Eu cred insa ca un om credincios trebuie sa fie o persoana onesta si credibila in care poti avea incredere si eu asa vreu sa raman si sa nu existe nici cea mai mica indioala ca tot ce am publicat sub iscalitura mea imi apartine mie si nu altcuiva.

http://confluente.ro/Atentie_scriitori_se_fura_dorina_stoica_1386172716.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu