joi, 31 octombrie 2013

Cea mai frumoasa tara




Cea mai frumoasa tara
Intr-o tara oarecare, traia un un batran destept .
Si tot in tara aceia si un vultur intelept.
Nimeni nu stia de vultur, de unde-i, cand a venit.
Era vesnic precum timpul, fara-nceput ori sfarsit.
Batranul, merse-ntr-o seara la vultur spre-al cerceta
- Vulture batran ca timpul, as vrea sa te rog ceva.
Iti stim toti intelepciunea, doar tu ma poti ajuta.
Doresc sa gasesc tara cea mai frumoasa, daca ea o exista
Si-as strabate lumea toata, doar o clipa-a o vedea.
- Urca-te pe-a mea spinare - i-a spus vulturul grabit.
Si-au zburat, zburat prin lume unde nici n-ai fi gandit.
Din zbor vedea batranul locuri ce pareau de vis.
- Te opreste!- striga tare. Acesta-i locul precis.
- Nu-i aceasta locul pentru care de acasa am plecat.
Pan-acolo-i cale lunga, mai avem mult de zburat.
Dupa multe luni de zile au ajuns pe-o stanca goala.
- Coboara batrane, iata, te-am adus in a mea tara!
Asta-i cea mai frumoasa tara din cate-am vazut.
Aici, pe acesta stanca, intr-o vara m-am nascut!
(dupa o povestire cu talc)
Dorina Stoica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu